МАТ Пилатес
Тренировка по Метода Пилатес върху постелка на земя. Използват се Пилатес аксесоари за постигане на пълноценна тренировка според индивидуалните нужди и възможности. Упражненията са за цялостно натоварване и балансиране на тялото. Тренира се сила, баланс, контрол,концентрация, издръжливост.

 


                                                         REFORMAR Пилатес
Тренировка по Метода Пиларес на уреда Реформър. Това е уред създаден от Джоузеф Пилатес за пълноценна тренировка. Целта е да създаде условия за правилно изпълнение на упражненията, да осигури минимален риск от травми. Реформърът ще ви направи тренировката по-качествена, резултатите по-бързи и по-добри. Повече гъвкавост, сила и издръжливост.

 

Chair Пилатес

Столът се смята за най-голямото предизвикателство на Пилатес. Тренировката е за физически активни хора. Изгражда сила на горни и долни крайници, координация и баланс на тялото. Упражнения на Пилатес стола са страхотни за катерачи, сноубордисти, скиори, тенисисти, голфъри и за всички системно занимаващи се с Пилатес.

 


                                                                                          UGI Топки

Тренировка със специални цветни топки UGI - 2, 3, 4 или 5 кг. Функционално натоварване за издръжливост, пъргавина, кондиция. Тренировката може да бъде с различна интензивност, от ниска до много високо интензивна тренировка. В рамките на 50 мин. Можете да изгорите максимално енергия, да натоварите пълноценно с голям брой мускулни групи.

 


CROSS COR Функционална тренировка
Тренировка със собствено тегло с точка на окачване. Използват се множество мускули по цялото тяло за стабилизиране при изпълнението на упражненията, което прави тренировката комплексна. Системата дава възможност за трениране в много равнини. Разликата на уреда CROSS COR с TRX и други подобни тренажори с точка на окачване е подвижността на двете рамена, има макара, която изисква баланс и равновесие при изпълняване на упражненията. Тренира се сила, координация, концентрация, издръжливост.

 


JUMPS

Тренировка на батут, подскоци комбинирани с различни движения на крайниците. Стяга мускулите и спомага за добра стойка на тялото, раздвижва лимфата и застоялия секрет в белите дробове. Зарежда с добро настроение, дава усещане за свобода и безтегловност. Успокоява и гони умората. Трудно е да скачаш намръщен, нали? Освен че ще ви накара да се усмихнете, подскоците ще ви освободят и от излишните килограми.